Tuesday, March 30, 2010

ermmm..

kerja yang sepatutnya dilakukan secara berkumpulan tapi hanya aku je yang buat? adakah ia masih dianggap kerja berkumpulan? dan layakkah "ahli lelap" dapat markah atas usaha aku??? persoalan...

walau xsebagus mana video tu tapi aku ada usaha utk siapkannya.. samada lec nak trime atau tidak itu terpulang lah.. tapi.. aku tahu bertapa payah, susahnya buat bentu.. 1st time wat..xpasal1 windows movie maker aku corruptd.. dan xpasal2 laptop aku hang.. skrg ni jadi slow..=(. tapi ada mereka kesah? oh... tidak sama sekali.. then.. utk kedua kali aku buat lagi.. dan ada mereka nak amek tau? huhu.. tidak juga.. ermmm... mungkin mereka sibuk.. huhu.. ye ler aku je yg xde keja kat dunia ni.. jgn kate nak bantu.. nak bertanya pon tidak.. tup2.. pagi2 msg tnya dah siap belom... what the #%^%^&&*.. xpe2..

seandainya usaha aku dipertikaikan.. akan ku kabarkan pada dunia.. hahhahahaha...
tapi zalim pula aku jika kau buat begitu..ermm...

xpelah haslila.. sabarlah ya.. setiap kesusahan psati akan ada kesenangan.. dan Allah sdg uji kamu.. sabar kamu.. pertimbangan kamu.. dan kemanusiaan kamu..

LA TAHZAN...

No comments:

Post a Comment